Նայեք ձեր ձեռքերին. 3 կարևոր բաներ, որոնք հուշում են ձեր առողջական խնդիրների մասին

615

Նայեք ձեր ձեռքերին. 3 կարևոր բաներ, որոնք հուշում են ձեր առողջական խնդիրների մասին

  1. Ըստ Նյու Յորքի բժշկական կենտրոնի մաշկաբանի, եղունգների գունատությունը, որը նախկինում չի նկատվել, կարող է մատնանշել եղունգների ափսեի հետ կապված խնդիրներ:

«Եթե այդպիսի բծերը հայտնվում են, ապա դա կարող է լինել եղունգների մելանոմայի զարգացման առաջնային նշաններ», — բացատրում է բժիշկը:

  1. դեղնավուն երանգ:

«Եթե եղունգները դեղնավուն են դառնում, դա կարող է ցույց տալ փսորիազի առկայությունը», — նշում է բժիշկը: Նաև, ըստ որոշ մասնագետների, եղունգների դեղին գույնը ցույց է տալիս լյարդի հետ կապված առաջացող խնդիրներ:

  1. Կապտավուն երանգ:

Ոչ պակաս անհանգստացնող է այս ազդանշանը `կապտավուն երանգի տեսքը (ցիանոզ): Ըստ Հարվարդի բժշկական դպրոցի դոկտոր Անդրեա Ուայլի, դա կարող է ցույց տալ հեմոգլոբինի ցածր մակարդակ, արյան շրջանառության և շնչառական համակարգի հետ կապված խնդիրներ:

Նյութի աղբյուր՝ lavinfo.com

Ինչ է կատարվում օրգանիզմում, երբ առավոտյան քաղցած վիճակում սուրճ եք խմում

Անհրաժեշտ է իմանալ, որ առավոտյան քաղցած վիճակում խմած մեկ բաժակ սև սուրճը մեծացնում է թթվայնության մակարդակն օրգանիզմում։ Իրականում այն բացասաբար է ազդում որովայնի վրա։

Այդ է պատճառը, որ, երբ որևէ ծանր բան եք ուտում, այդ թթուն կարող է նյութափոխանակության հետ կապված որոշակի խնդիրներ առաջացնել։

Պատճառն այն է, որ կարող են դժվարություններ առաջանալ սպիտակուցների յուրացման հետ։

Երբ սպիտակուցն ամբողջությամբ չի յուրացվում, նյութափոխանակության հետ կապված այնպիսի խնդիրներ են առաջանում, ինչպիսք են որովայնի փքվածությունը, աղիների բորբոքումը, գրգռումը։

Հենց այս պատճառով շատ բժիշկներ զգուշացնում են, որ պետք չէ առավոտյան քաղցած վիճակում սուրճ խմել անմիջապես արթնանալուց հետո։

Սուրճը կբարձրացնի կորտիզոլի մակարդակը, և օրգանիզմին բավական երկար ժամանակ անհրաժեշտ կլինի՝ այն հավասարակշռելու համար։

Անհրաժեշտ է նաև իմանալ, որ քաղցած վիճակում սուրճ խմելու արդյունքում որովայնի թթվայնության մակարդակը բարձրանում է, ինչն առաջացնում է փսխում և որովայնի փքվածություն։

Ինչպես տեսնում եք, քաղցած վիճակում սուրճ խմելն անմիջապես արթնանալուց հետո կարող է բացասաբար ազդել ձեզ վրա։ Սա նշանակում է, որ անհրաժեշտ է նախաճաշել մինչ սուրճ խմելը։SKIPSTOPPED

Եթե առավոտյան չեք կարողանում արթնանալ առանց մեկ բաժակ սուրճի և չեք էլ կարողանում նախաճաշել, ապա սուրճի մեջ մի փոքր կաթ ավելացրեք։

Աղբյուրը՝ bavnews.am

Իսպանացի բժիշկները նշել են վիրուսներից օրգանիզմը պաշտպանող մթերքները

Իսպանացի բժիշկները թվարկել են այն մթերքները, որոնք կարող են օգնել իմունային համակարգի աշխատանքին: Այդ մասին գրել Է La Vanguardia թերթը:

Ցանկում տեղ են գտել նաեւ սնկերը, մուգ շոկոլադը, ցիտրուսեղենը, նուռը, կիվին, պապայան, սպանախը, ցորենի ծիլը, կակղամորթները եւ ոստրեները:

Համեմունքների թվում իմունիտետի ամրապնդման համար առավել օգտակար են կոճապղպեղը եւ քրքումը, ըմպելիքների մեջ՝ կանաչ թեյը եւ կեֆիրը, հաղորդել Է ՌԻԱ Նովոստին:

Նյութի աղբյուր՝ Blog.tribuna.am

Այս խորհուրդները կօգնեն Ձեզ վերջնականապես ազատվել ոտքերի այտուցներից

Այտուցվածությունը տհաճ խնդիրէ,որը անհարմարության և ցավիպատճառ կարողէ դառնալ:Բարեբախտաբար կան մեթոդներ, որոնք օգնումեն պայքարել նման տհաճություններիդեմ:Այտուցները օրգանիզմումկուտակված հեղուկի հետևանքեն,սակայն այդ ամենը կապ չունի խմած հեղուկի քանակի հետ:

Կարդացեք նաև ՝   Ինչպես ազատվել ավելորդ քաշից առանց մարզումների. երեք պարզ հնարք

Ծանրաբեռնված աշխատանքային օրվանից հետո թեթև այտուցվածությունը կանխատեսելի երևույթ է, սակայն նման երևույթի մշտական լինելը վկայում է առողջական լուրջ խնդիրների մասին:Օրգանիզմում հեղուկի կուտակման պատճառը արյան մեջ նատրիումին բարձր պարունակությունն է, հորմոնային խախտումները, երիկամների և սրտի խնդիրների առկայությունը

Նման դեպքերում հարկավորէ ոտքերը բարձր դնել և այդպես մնալ որոշ ժամանակ: Այտուցներից խուսափելու համար փոխեք ձեր կենսակերպը, մարզվեք, վազքով կամ յոգայով զբաղվեք, լողի գնացեք:Այս ամենից բացի խուսափեք նատրիումի բարձր պարունակությամբ մթերքներից (պահածոներ, կիսաֆաբրիկատներ, ապխտած միս, թթու վարունգ): Սահմանափակեք աղի և քաղցր մթերքների օգտագործումը սննդակարգում, քանի որ այդ ամենի հետևանքով արյան մեջ մեծանում է նատրիումի պարունակությունը:

Օգտագործեք կալիում պարունակող սննդամթերք, որոնցից են ադամաթուզը, սպանախը և այլն:Ձեր սննդակարգում ներառեք նաև այնպիսի մթերքներ, որոնք ունեն միզամուղ հատկություն, որի շնորհիվ կազատվեք օրգանիզմի ավելորդ հեղուկից:

Զգուշացում. Ցանկացած առողջական խնդրի դեպքում դիմեք բժշկի, մի զբաղվեք ինքնաբուժությամբ: Ժողովրդական միջոցներ կիրառելուց առաջ խորհրդակցեք մասնագետի հետ, այլապես կարող եք վնասել ձեր առողջությունը:

Նյութի աղբյուր՝goodlookingnews.ru