7 բան, որ ծերացնում են ձեր մաշկը

481

Յուրաքանչյուր կին, վախենալով վաղաժամ ծերացումից, վերահսկում է իր մաշկի առողջությունը: Մաշկաբաններն ու կոսմետոլոգները ասում են, որ մեր ամենօրյա սովորույթները կարող են ձեր մաշկը ծերացնել:

Իհարկե, ոչ ոք ապահով չէ մաշկի ծերացումից: Բայց կան սովորություններ, որոնք կարող են արագացնել ծերացման գործընթացը: Ամեն օր մենք կատարում ենք գործողություններ, որոնք վնասում են մեր մաշկին: Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ այս սովորությունները գողանում են ձեր երիտասարդությունը:

Լող քլորացված ջրի մեջ: Լողավազանում լողալը մեծ օգուտներ է բերում ձեր առողջությանը, օգնում է նիհարել և ձեզ լավ վիճակում պահել: Բայց նույն ջուրը գերլարում է մաշկը և մազերը: Այս պայմաններում մաշկը ծերանում է ավելի արագ, քան կցանկանաք: Կոսմետոլոգները խորհուրդ են տալիս ցնցուղ ընդունելուց հետո խոնավեցնող ցնցուղ գել կամ կաթ օգտագործել:

Շատ կանայք սիրում են սուրճ և խմում օրական մի քանի բաժակ: Այս ըմպելիքը օգնում է մեզ ուրախացնել, բայց խանգարում է երիտասարդ մաշկի պահպանմանը:

Լոգանքի կամ սաունայի բարձր ջերմաստիճանը և բարձր խոնավությունը կարող են հանգեցնել մաշկի չորացման:

Դուք չեք լվանում ձեր դիմահարդարումը նախքան քնելը: Դա ոչ միայն հանգեցնում է պզուկների և կարմրության առաջացման, այլև արագացնում է մաշկի ծերացման գործընթացը: Խցանելով ծակոտիները, կոսմետիկան թույլ է տալիս ձեր մաշկին շնչել:

Դուք անընդհատ շոշափում եք ձեր դեմքը ձեր ձեռքերով: Սա շատ վատ սովորություն է:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց Լավինֆո

Ուտում եմ և չեմ գիրшնում…Այս 5 մթերքները կարելի է ուտել 18:00-ից հետո. սա հաստատում են բժիշկները

Բոլոր նրանք, ովքեր հոգ են տանում կազմվածքի մասին, գիտեն, որ 18:00-ից հետո ուտելն այնքան էլ ցանկալի չէ: Բայց երբեմն որքան մեծ է երեկոյան ինչ-որ բան ուտելու ցանկությունը…

Դիետոլոգները եկել են այն եզրակացության, որ օգտակար մթերքները կարելի է ուտել նաև քնելուց առաջ:

Ահա այդ կախարդական մթերքների ցանկը:

Բրինձ

Այս սննդարար մթերքը պարունակում է մեծ քանակությամբ բարդ ածխաջրեր: Բրինձն ունի շատ ցածր կալորիականություն: Այն թույլ չի տալիս հավաքել ավելորդ քաշ և նպաստում է նիհարելուն: Բրինձի մեջ շատ քիչ աղ է պարունակվում:

Սև շոկոլադ

Շատ մարդկիկ վստահ են, որ կազմվածքի համար շոկոլադը վնասակար է: Սակայն շտապում ենք ձեզ ուրախացնել. սև շոկոլադի մեջ ավելի շատ կակաո կա, քան շաքարավազ: Դրա շնորհիվ սև շոկոլադը կարգավորում է խոլեստերինի մակարդակը, և ավելորդ քաշի պատճառ չի դառնում: Սակայն պահպանեք նորման՝ օրական 45գրամից ավել սև շոկոլադ չօգտագործելով:

Կախարդական սերմեր

Դդմի սերմերը թույլ են տալիս մոռանալ քաղցի մասին, ապահովում են խորը հանգիստ քուն, խթանում են աղիների աշխատանքը և լավացնում իմունիտետը:

Բանջարեղենային կամ հավով ապուր

Մի քիչ անսպասելի է, բայց ըստ շատ դիետոլոգների մի ափսե տաք ապուրը կարող է հագեցնել, բայց վնաս չհասցել կազմվածքին:

Նուշ

Ընդամենը մի քանի հատիկ նուշը կարող է հագեցնել քաղցը, բացի այդ ապահավել անհրաժեշտ սպիտակուցներով:

Կարդացեք նաև ՝   Ցանկացած մարդու առողջությունը, կյանքն ու ճակատագիրը կապված է իր մտքերց. Սա պիտի կարդան բոլորը

Ուշադիր եղեք ձեր օրգանիզմի պահանջներին. եթե ունենում եք քաղցի զգացում, ապա նախքան ինչ-որ բան ուտելը մի բաժակ ջուր կամ կոճապղպեղով թեյ խմեք:

Նյութի աղբյուր՝ lavinfo.com